مذهبی
سلام به وب من خوش آمدید.
جمعه 9 تير 1391برچسب:, :: 11:54 ::  نويسنده : سعید

پیامبر اكرم(صلى الله علیه وآله) ظهور حضرت مهدى(عج) را در روایات گوناگونى خبر داده است و این احادیث را تنها راویان و محدثان شیعه نقل نكرده اند. بلكه، محدثان بزرگِ اهل سنت نیز، مانند ابوداوود و ترمذى، ابن ماجه، طبرانى، ابویعلى بزّاز، احمد بن حنبل، حاكم نیشابورى[1] و دیگران احادیثِ آن حضرت را از طریق بسیارى از صحابه و تابعین در كتاب هاى خویش نقل كرده اند.[2]



ادامه مطلب ...
اگر مدیریت ها صحیح باشد گرانی ها کنترل می شود

باید ریشه‌ها را پیدا و مشکل را حل کرد اکنون عده زیادی از مردم گرفتار مشکلات اقتصادی هستند  وحتی این مسئله اقتصادی به مسئله‌ایی سیاسی و سرنوشت‌ساز تبدیل شده است



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, :: 22:36 ::  نويسنده : سعید

آقای سید هرندی که از طلاب و بزرگ زادگان اصفهانی هستند و ابوی ایشان جناب حاج  سید رضا هرندی ، از علمای بزرگ و خطبای جلیل اصفهان بودند.
ایشان از قول پدر بزرگوارش نقل نمود که فرمودند:



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, :: 22:30 ::  نويسنده : سعید

آقای علی اکبر رضا بابایی راننده تاکسی قم، شرح توسلش را به حضور امام عصر (علیه السلام) چنین نقل کرد:
« حدود سال 1357 شمسی، یک شب از خواب بیدار شدم احساس درد شدیدی در پهلو نمودم به نحوی که از فشار درد، پهلویم نزدیک به پاره شدن بود.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, :: 22:23 ::  نويسنده : سعید

جناب علی بن مهزیار(ره) فرمود:
« بیست بار با قصد این که شاید به خدمت حضرت صاحب الامر علیه السلام برسم، به حج مشرف شدم؛ اما در هیچ کدام از سفرها موفق نشدم. تا آن که شبی در رختخواب خوابیده بودم، ناگاه صدایی شنیدم که کسی می گفت: ای پسر مهزیار، امسال به حج برو که امام خود را خواهی دید. شادان از خواب بیدار شدم و بقیه شب را به عبادت سپری کردم.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان